Aerandir Eärsylla
Nem: Férfi 
Faj: Elf
Azonosító: #506
Utoljára aktív: 2025-01-25

Kinézet:

Szemet gyönyörködtető, feltűnő jelenség, bárhová is lépjen be.

Magában hordozza a fajára jellemző kecsességet és eleganciát. Magassága 195 centiméter, így kiemelkedik a tömegből. Testfelépítése szálkás és edzett, mozdulatai határozottságról és tapasztalatról árulkodnak. Avatott szem megláthatja rajta a hosszú katonai múlt nyomait, melyek óhatatlanul is rányomták bélyegüket. Vállai szélesek, tartása egyenes és büszke.

Egykor világosszőke haja az évek alatt, amiket a seregben töltött, aranyból ezüstbe fordult. Vastag szálú, hátközépig érő haját gyakran fonatokban hordja vagy félig feltűzött kontyban. Nem fordít különösebb figyelmet a hajápolásra, nem piperkőc, bár annak tűnhet. A funkcionalitásra esküszik, ugyanakkor a hajvágást még csak fontolóra sem hajlandó venni tradicionális okokból.

Arcának vonásai élesek és karakteresek – magas, markáns arccsontja, keskeny orra és szúrós tekintete áthat bárkit, aki ránéz. Akvamarin szemei tudást sugároznak, tükrözve mindazt, amit átélt. Bőre sápadt, rózsaszínes altónusú, hegekkel és tetoválásokkal borítva.

Ruházata szinte mindig sötét, gyakran fekete bőrből készült. Nem kedveli a felesleges pompát, de ékszerei funkcionálisak: különböző gyűrűket visel, amelyek varázserővel ruházzák fel, segítve árnyékmágiáját.

Testének nagy részét tetoválások borítják, különösen karjain és hátán, amelyek mágikus funkciót töltenek be. Ezek az ősi minták összekapcsolják a mágiájával és harci erejével, így a teste önmagában is egyfajta fegyver.

Ritkán hord magánál fegyvert, mindössze egy maroktőr lapul gondosan elrejtve inge redői között. Ez a tőr azonban inkább jelképes, semmint harci eszköz, talán mindössze egy egyszerű szerszám a mindennapokban – például kagylók felnyitására.

Jellem:

Alapvetően vonzó és karizmatikus, de elsőre kicsit távolságtartónak és kiismerhetetlennek tűnhet. Kifinomult stílusa és magabiztos fellépése mögött azonban ott bujkál egy árnyalatnyi cinizmus és számító természet. Bár szereti a figyelmet és elbűvöl másokat, valódi érzéseit és szándékait ritkán tárja fel teljesen. Jellemzően manipulálja a helyzeteket, hogy előnyökhöz jusson, eközben negédesen mosolyog.

Minden cselekedete mögött egy átgondolt terv húzódik, és képes hideg pragmatizmussal feláldozni másokat a saját érdekei érdekében. Bár katonai múltja és mágiája is tükrözi analitikus hozzáállását, a tökéletességre való törekvésén túl élvezi a játékot az erővel, az árnyak finom irányítása nemcsak precíz, hanem szinte művészi élvezetet is nyújt számára.

Perfekcionista és kíméletlenül kritikus – különösen másokkal szemben, akiket gyakran a saját mércéjéhez mér. Minden helyzetben próbálja megtalálni azokat a gyengeségeket, amelyeket később kihasználhat. Bár ritkán mutatja, a kudarcok mély sebeket hagynak rajta.

Ugyan képes könnyedén kapcsolatot létesíteni másokkal, valódi érzéseit mindig titkolja. A felszínen közvetlen és vonzó, de belül mindig őrzi a távolságot. Manipulációs képességei révén ügyesen fordítja előnyére a mások irányába táplált vonzalmát.

Az árnyékok mágiáját könnyedén és mesteri pontossággal irányítja, varázslatai kifinomultak, de mindig ott rejtőzik bennük valami váratlan és kiszámíthatatlan. Nem csupán arra törekszik, hogy minden tökéletes legyen, hanem arra is, hogy soha senki ne ismerje fel teljesen a szándékait.

Előtörténet:

Aerandir Eärsylla az Arekar Fejedelemség hegyi elf kolóniájában született (Aghilion Bércei), ahol az árnyékmágia ősi mestersége áthatotta az élet minden aspektusát. A kolónia mélyen a hegyek között rejtőzött, távol a világ zajától, békében és harmóniában élve az elemekkel és a természettel.

Ez a béke azonban hamar véget ért. A terjeszkedő, hatalmas birodalom végül elérte a hegyeket is. A kolónia ellenállt, de túlerővel szemben esélytelenek voltak. A birodalmi csapatok kérlelhetetlen támadást indítottak, Aerandir faluját porig égették, a gyerekeket pedig – akik nem érték el a szekérkerék magasságát – magukkal hurcolták. Az időseket és a gyengéket lemészárolták, a túlélőket pedig rabszolgasorba taszították.

Aerandir számára ez volt az első keserű tapasztalat arról, hogy a világ könyörtelen. A birodalom katonának nevelte a begyűjtött gyerekeket, akik idővel a birodalom legkeményebb csapásmérő erejét alkották. Az elf új életet kezdett, immár nem népe, hanem a hódítók szolgálatában.

A seregben Aerandir gyorsan kitűnt. Árnyékmágiában szerzett kezdeti tudása és természetes tehetsége gyorsan felkeltette a birodalmi sereg mágusmesterének figyelmét. Kolóniájában tanult technikái különösen alkalmasak voltak a birodalom titkos műveleteihez, így már fiatalon a Sötétláng Szakasz csatamágusának tanítványává vált. A szakasz vezetője, egy titokzatos és rendkívül hatékony csatamágus, mély benyomást tett rá, és mesterének tanításai megerősítették Aerandir képességeit, különösen az árnyékmágia terén.

A mester azonban tragikus körülmények között elhunyt, mielőtt Aerandir befejezhette volna a tanulmányait. Az események gyanúsak voltak, sokan suttogtak róla, hogy talán nem is baleset történt. Aerandir, immár egyedül, átvette a szakasz vezető mágusának szerepét, és több mint ötven éven át szolgálta a birodalmat. Az árnyékok közötti mozgása kifinomult és tökéletes lett, hatékonysága pedig legendás hírnévre tett szert a hadviselésben.

A Davokar és Kalamon közötti háború kitörése után Aerandirt és szakaszát jelképes támogató erőként küldte a Fejedelemség a tengerre. Az Arekariak azonban sosem voltak tengeri népek, és a hajózásban kevés tapasztalatuk volt. Hiába volt Aerandir és a Sötétláng Szakasz kiváló harcosokból álló csapat, a tengeri csata súlyos vereséggel zárult.

A vereség után Aerandirt rabszolgasorba taszították. Bőrébe égették a rabszolgák jelét, és nyakára mágiablokkoló nyakperecet tettek, amely elfojtotta képességeit, megakadályozva, hogy varázslatait használhassa. A Fejedelemség nem sietett a megsegítésére; sokan úgy vélték, szándékosan hagyták sorsára. Egyesek szerint a hajóra küldése sem volt véletlen, talán egy mélyebb politikai játszma része.

Több mint fél év rabság után Aerandir megtörni látszott. Tulajdonosa, egy helyi hadúr, annyira biztos volt megtörésében, hogy jegyajándékként szánta új arájának. Az esküvői ünnepségen azonban minden megváltozott. Aerandir mágiablokkoló nyakperece váratlanul lehullott – talán egy elhanyagolt láncszem, talán egy átok megtörése volt az oka. Az elf hatalmas dühvel szabadította fel erejét, életében talán először félretéve a precizitást és a megfontoltságot. Az ünnepség vérfürdőbe torkollott, amikor árnyékból szőtt pengékkel és varázslatokkal támadt az egész vendégseregre. Senkit sem kímélt, és nem hagyott hátra szemtanút.

A mészárlás után Aerandir eltűnt, mint az árnyék, amelyből erejét merítette. Nyom nélkül távozott, és nem állt meg, míg el nem érte Anwarion földjét, ahol egy időre meghúzódott., legalább is ő ezt állítja.

Egyéb információk:

MÁGIA: ÁRNYÉKMÁGIA ISMERETE ÉS KÉPESSÉGEI

Árnyékidézés (Umbra Evocatio):
Aerandir képes megidézni és formálni az árnyékokat, melyeket fegyverként vagy pajzsként használ a harcban. Az árnyékokból szőtt pengék élesek és halálosak, könnyedén áthatolnak a hagyományos páncélokon, míg a pajzsok képesek elnyelni a támadásokat. Különlegessége, hogy az energiát egy pengeéles lökésbe tudja koncentrálni, amely akár 500 méteres távolságot is elér. A kisebb, 2-5 méteres vágásokat négyszer képes végrehajtani, míg a nagyobbakat kétszer, azonban ezek erősen kimerítik. A kisebb vágások után három körre, a nagyobbak után pedig hat körre válik mágiaképtelenné.

Árnyékjárás (Umbram Ingressus):
Az árnyékokon keresztüli mozgás képessége lehetővé teszi számára, hogy észrevétlenül közlekedjen. Képes beleolvadni egy árnyékba, és szinte azonnal megjelenni egy másik, közeli árnyékban. Ezzel a képességgel gyorsan mozoghat a csatamezőn, könnyedén elkerülve az ellenségeket.

Árnyékvédelem (Umbra Custodia):
Képes árnyékokból szőtt pajzsokat létrehozni, amelyek mágikus védelmet nyújtanak. Ezek különösen hatékonyak a fényalapú vagy tűzmágiák ellen, elnyelve az energiákat, de fizikai támadásokkal szemben is jól védenek.

Árnyék-illúziók (Umbram Illusio):
Az árnyékmágia segítségével illúziókat tud kelteni, amelyek megtévesztik az ellenséget. Árnyékokból szőtt képek és hamis tükörképek elterelik a figyelmet, vagy tévútra vezetik a támadókat, különösen akkor, ha Aerandir túlerővel szemben kényszerül harcolni.

Sötétségburok (Tenebrae Carcer):
Ezt a kifinomult varázslatot Aerandir csak a legveszélyesebb helyzetekben használja. A sötétségburokkal egy teljes területet borít be árnyékba, amelyben az ellenségek elveszítik tájékozódási képességüket, míg Aerandir szabadon mozoghat és támadhat. A technika rendkívül kimerítő, legfeljebb két körig tart, utána két körig eszméletlen marad.

Árnyékkötések (Umbra Vinculum):
Az árnyékokból köteleket és láncokat képes létrehozni, amelyek csapdába ejtik az ellenségeket. Ezek a kötelek szinte elvághatatlanok, és az áldozatok nehezen tudják felmérni, honnan erednek, vagy hogyan lehet őket kiszabadítani.

GYENGESÉGEK

Tengerfóbia
Aerandir mélyen irtózik a tengertől a hajós csatában szerzett trauma miatt. Ha tengeri útra kényszerül, ez mentálisan és fizikailag is jelentős hátrányt jelent számára.

Függőség a Sötétségtől
Az árnyékmágiája rendkívül erős, de a sötétségre és az árnyékokra támaszkodik. Világos környezetben, nappal vagy erős fényben képességei gyengülnek, és kevesebb eszköze marad a harcra.

Korlátozott Hatótáv
Bár az árnyékmágia hatékony a közelharcban, hosszútávú támadások és védekezés terén kevésbé használható, így távolról sebezhetőbbé válik.

EGYÉB

A morális iránytű esetében mint olyan, sose volt fogalom. Szolgálatait aranyért (vagy más, számára értékes dologért) meg lehet venni.

Bár Aerandir mélyen irtózik a tengertől, szereti a tengeri ételeket. A tenger gyümölcsei valamiért megnyugtatják, és emlékeztetik, hogy még a legnagyobb félelmek közepette is találhat valami élvezeteset. Ez az apró élvezet egyfajta kapaszkodót jelent számára.

Tetoválások: https://shorturl.at/gK9Ej