Garrgantis Valacar
Nem: Férfi 
Faj: Sötételf
Azonosító: #349

Kinézet:

Kora még nem igazán látszik meg rajta olyan erős ötvenesnek látszik, noha az évei alapján már vénembernek kéne látszania. Elsőre a kiemelkedő testmagassága tűnhet fel. A maga 196 centis magasságával, nem tartozik a liliputi népek közé. Nem mondható túlzottan izmosnak ugyan, inkább szálkás mint kigyúrt. Szürke szemei folyton a környezetét figyeli, tekintete hideg átható. Szinte mindig a beszélgetőpartnere szemébe néz amitől gyakorta zavarba jönnek. Nem is szeretik. Sötét haja már elkezdte vándorútját a homloka teteje felé, de a kopaszodásnak ezen szakasza az ő korában teljesen elfogadható. Általában sötét ruhákat hord. Nem szereti a feltűnő viseletet.

Jellem:

Garr inkább az afféle lassú víz partot mos. Mint egy pók a hálójában, kivár és a megfelelő pillanatban csap le. Rideg nyugodtsága gyakran frusztrálja a társaságát ezért nem is szeret igazán csapatban játszani. Ha rákényszerül, jól alkalmazkodik, de igazán egyedül van elemében. Ugyan a mesteri székbe már több alkalommal is beülhetett volna, nem vállal ekkora felelősséget. Utálja minden fattyát az éjszakának és ha tehetné gyökerestül felperzselne minden fészket. Kedveli a kézifegyvereket, a lőfegyvereket viszont elutasítja. távolsági fegyverként legfeljebb a dobókést használja, de a test test elleni küzdelmeket szereti leginkább. Kreativitását leginkább új fegyverek megalkotásában éli ki. Kedvenc fegyvere a harci fokos rejtett pengével, vagy a csatakampó.

Előtörténet:

Alapvetően nem az országból származik. A tengeren túl látta meg a napvilágot, innen került gyerekkorában Tengermélybe. Akkoriban sokat költöztek, még nem tudta miért. Nem érthette az okát. " Ha elég idős leszel, elmondom. Zengte apja basszusa, amit jól az eszébe vésett, és sosem feledett. Aztán később valahányszor rákérdezett mindig ezt a választ kapta. Aztán egy idő után abba is hagyta. Nem vesződött vele. Minek? Ha akarják úgyis elmondják. Később a nagy "családi vállalkozás" utolérte őt is és az apja viszonylag hamar bevezette a kalózvadászok életének eme titkos szegletébe. Az Privatérok élete nem gyermekeknek való. Mégis olyan szörnyűségekkel kellett szembenéznie, amiről a többi gyerek nem is álmodhatott. Az apja igyekezett mindenben segítségére lenni, Segített feldolgozni a traumákat, ami ezzel a mesterséggel járt, de mégis, életre szóló nyomot hagyott a lelkében ez az időszak. Már négy éve hogy megismerte ezt a sötét világot, de a tanulmányaival várakozáson aluli, vagy elfogadható szinten tudott elevickélni. A középszerűség rányomta a bélyegét. Tizenhetedik születésnapján még egy nagy regulát is kapott az apjától, aminek során kifejtette, hogy mennyire szégyent hoz a családjára. Majd nemsokkal azután egy rajtaütés során lemészárolták a családját egy éjszakai ork megszállás során. Egy rövid kiruccanás során ütöttek rajtuk. Akkor tudatosult benne, hogy egyedüli túlélőként nem vállalhat akkora kockázatot, hogy családot alapít. Ekkor már jócskán borostásodott, siheder korban volt, de kortársaival ellentétben, ő tudta mi rejtőzik a tengeren. Onnantól kezdve, míg a többiek kockáztak, ő edzett és számos harci kiképzésen vett részt. A lehető legváltozatosabb harci stílusokat igyekezett elsajátítani, igyekezett megismerni minél alaposabban az ellenfelének minden gyenge pontját. Kiemelten nagy figyelmet fordított a legtöbb szenvedést előidéző testrészek átható tanulmányozására. Múltjának sérelmei egyfajta rejtett szadizmust alakítottak ki nála. Ezt társai ritkán észlelhették, de szóvá nagyon ritkán tették, inkább csendes aggodalommal és pattanásig feszült idegekkel figyelték mikor robban ki vagy be ez az elfojtott aberráció. Az egyetlen oka az volt a megtartásának, hogy kifejezetten jól végezte a munkáját. Sikert sikerre halmozott és számos férget küldött a másvilágra. Az elején még élvezte a féktelen mészárlást, de aztán ahogy az évek teltek, rá kellett jönnie, hogy az űrt, amit a fiatalkori trauma okozott ezernyi pokolfajzat vére sem töltheti ki. Így aztán az évek során a vérszomj alább hagyott és onnantól szakszerű nyugalommal kaszabolta az ellent. Csinálta, mert ez a dolga, de amúgy ennyi. A nagyvilág politikai helyzete nem érintette különösebben. Mindig tudott helyezkedni, és kerülte az emberek társaságát. Sajnos több alkalommal is érték sérülések az életében. Családdal nem próbálkozott még a fiatalabb éveiben sem, két emberöltő alatt hálát adott az ezen a téren tett fogadalmával szembeni töretlen elkötelezettsége mert sok esetben látta, hogy ez nem vezet jóra. A sötétség teremtményitől nem lehet biztonságban egy hozzá hasonló. Általában utazott, nem maradt meg tartósan egy helyen, folyamatosan mozgásban volt. Szinte már már betegesen kezdett vonzódni a fegyverekhez és számos, pusztítóbbnál- pusztítóbb gyilkos eszközt fejlesztett ki. Ezt a hadseregnél hamar fel is fedezték és ki is használták. Sok eszközét átvették, de az egyedi ritkaságok "receptjét" megtartotta magának. Anwar szerte számos városban megfordult. Küldetés küldetés után. Csak munka semmi szórakozás. Meg kell hagyni Garr unalmas alak volt. Egyszer aztán egy érdekes megbízás pottyant az ölébe. Számos anomáliát észleltek a megbízói a Kúria környékén . Amint lehet engedélyt kért a terület megfigyelésére és a legközelebbi lehetőséggel útnak is indult.

Egyéb információk:

Bónusz tárgyak és felszerelések:
  Mik ezek, és hogyan tehetsz szert rájuk?
A jutalomtárgyakat a mesélő karakterek osztják ki egy-egy kaland végén, ha úgy ítélik meg, hogy a játékosok ügyesen oldották meg a rájuk váró nehézségeket, rejtélyeket, vagy logikai fejtörőket. Természetesen nem minden mesélő oszt jutalmat a kalandja végén (erről tájékozódhatsz a mesélő adatlapján is), és nem is kötelező tárgyakkal jutalmazni a kalandorokat.

Amennyiben a mesélő úgy ítéli meg, hogy jutalomban részesülsz, beküldi a tárgyat és annak leírását, az pedig bekerül a karakterlapod „Bónusz tárgyak és felszerelések” részébe, így számodra is láthatóvá válik, mivel is rendelkezel pontosan.

A tárgyak használata és eldobása
A jutalomtárgyaknál nincs megkötve a mesélő keze: az ő fantáziájára van bízva, hogy miféle tárgyat kapsz, és az meddig használható. Arra viszont szigorúan megkérünk, hogyha egy tárgyat kijátszottál és mondjuk egyszer használatos volt (pl. egy láthatatlanná tévő varázsital), azt töröld a karakterlapodról.