Vyndrien
[A vihar gyermeke]
Nem: Férfi 
Faj: Zyon (Óceánok népe)
Azonosító: #329

Kinézet:

Fejét 5 szarv ékesíti mely a faján belül a nemességet szimbolizálja, 187cm magas, szálkás testfelépítésű, nők ezreit ejtette ámulatba szépségével, kinézetre 25 év körül van(valójában 45 éves, de a halemberek ilyen idő tájt, megállnak az öregedésben) . Hosszú ében fekete derékig érő haja van, szemei arany-szürkés színűek, bőre kékes árnyalatú. (Alap ruházata)Felsőtestét egy térdig érő, Azúrkék testhez álló kapucnis kabát takarja(alatta félmeztelen), alsó tájékon egy fekete, tapadós bőrnadrágot illetve egy fekete térdig érő bőrcsizmát visel. Sebhelyek:Mellkasán keresztbe helyezkedik el egy óriási heg, bal oldalán 2 szúrás kiégetett nyoma, illetve hátán hosszában 3 karom által okozott seb, ami lapockátol derekáig tart.

Jellem:

Vidám és elég barátságos jellem, viszont nem érdemes vele összetűzésbe kerülni, ha nem akar az ember meghalni vagy legalábbis komolyabb sérüléseket szerezni.

Előtörténet:

Egy mára már szinte teljesen kihalt tengeri törzs a Zyoniak (halemberek) leszármazottja. Népe különlegessége hogy víz és vihar mágiát használnak, bár közelharcban sem utolsók(főbb fegyvereik a mágián kívül, lándzsák, tridentek, rövidített kardok, tachik(hosszú katana), illetve tőrök) népe azért került a kihalás szélére, mert egy ismeretlen feketemágus, meg akart tőlük egy nagyon értékes Mágikus tárgyat. a Zyon faj élettartama átlagosan 500 év(Vyndrian csak 45 éves), két éltűek ezáltal képesek két világ közt létezni (Szárazföld és Tengeri). Vyndrian hátra hagyva szülő földjét, útra kell hogy megkeresse és megölje a mágust. Illetve, hogy világot lásson és hős tetteket hajtson végre és hogy .

Egyéb információk:

Fizikai képességek: Vízen járás, víz alatt légzés és mozgás, hatalmas fizikai erő. Fegyverek: Másodlagos fegyver: Leviathan-Trident a víz erejével felruházott legendás varázs fegyver.(Sajnálatos módon, a varázslóval folytatott harc során ketté tört.) Elsődleges fegyver: Zephyr-Tachi(hosszú katana) a villámok erejével felruházott mágikus kard, amit csak a rá méltó harcosok tudnak forgatni.(ezt a következő varázsigével tudja elő hívni:Tombolj viharok ura Zephyr) varázstárgyak. 1.A korallok éneke: ez a gyűrű képes Vyndrien varázs erejét 15 perc alatt 1%-ról 70% vissza tölteni. hátránya: ezt csak napi 2x tudja megtenni 2.A megalodon dühe: ez a gyürű képes Vyndriennek egy dühöngő állapotot elő idézni amitől egy megállíthatatlan harci vágy önti el. hátránya: ha túl sokáig használja képes saját társaira is rá támadni, az egyetlen lehetőség ilyenkor, hogy eszméletlenné kell tenni hogy elmúljon a gyűrű hatása. 3.A szirének dala: Eme gyűrű képes, viselője életerejét a halál széléről vissza regenerálni hátránya: ideiglenes bódult állapotot idéz élő, amely blokkolja egy időre a varázslatok használatát.(viszont a nem halálos sebesüléseket, képes minden következmény nélkül regenerálni, ezt napi ,5x képes véghez vinni) 3.Mágia használata: Víz és vihar(mennydörgés és villám) elemű mágia használat vihar képességek: -Black Abbath:Fekete villámok amellyek hatalmas pusztításra képesek elég nagy területen belül. -Wisdom: Egy Óriási villámokból álló sárkány ami ha célba ér egy hatalmas robbanást eredményez. Judas Maid: Egy fekete gömb, ami képes a viharok mágneses energiájával elnyelni dolgokat és teremtményeket. Ez a képesség ritkán használható mivel nagyon kimerítő, általában napi 1-2 alkalommal bár ez függ a használó erejétől is. Víz képességek:-Stratova:Víz sugár ami élesebb a kardoknál és hegyesebb a lándzsáknál. -Neptun: Víz pajzs ami megvéd a legdurvább támadásoktól. Nihil:Víz tüskék amik áthatolnak minden akadályon és pajzson. Utazó mágia: Mágikus vihar felhő: Utazásra és dolgok szállítására lehet használni. Hobbik:főzés,ivás,zene,

Bónusz tárgyak és felszerelések:
  Mik ezek, és hogyan tehetsz szert rájuk?
A jutalomtárgyakat a mesélő karakterek osztják ki egy-egy kaland végén, ha úgy ítélik meg, hogy a játékosok ügyesen oldották meg a rájuk váró nehézségeket, rejtélyeket, vagy logikai fejtörőket. Természetesen nem minden mesélő oszt jutalmat a kalandja végén (erről tájékozódhatsz a mesélő adatlapján is), és nem is kötelező tárgyakkal jutalmazni a kalandorokat.

Amennyiben a mesélő úgy ítéli meg, hogy jutalomban részesülsz, beküldi a tárgyat és annak leírását, az pedig bekerül a karakterlapod „Bónusz tárgyak és felszerelések” részébe, így számodra is láthatóvá válik, mivel is rendelkezel pontosan.

A tárgyak használata és eldobása
A jutalomtárgyaknál nincs megkötve a mesélő keze: az ő fantáziájára van bízva, hogy miféle tárgyat kapsz, és az meddig használható. Arra viszont szigorúan megkérünk, hogyha egy tárgyat kijátszottál és mondjuk egyszer használatos volt (pl. egy láthatatlanná tévő varázsital), azt töröld a karakterlapodról.