York
[a rejtélyes vándor]
Nem: Férfi 
Faj: Fél-elf
Azonosító: #264

Kinézet:

Első benyomásod e férfi láttán, hogy egy meglehetősen zord külsejű, marcona, az arcát teljes egészben maszkkal eltakaró, az átlagosnál jóval magasabb harcossal állsz szemben. Életkorát csak akkor tudod megbecsülni, ha azon ritka pillanatok részese lehetsz, amikor megválik maszkjától, és szemed elé tárul elgyötört arca, amelyet számtalan, vélhetően súlyos csatában szerzett heg tarkít. Azonban még a szemkötője ellenére is, amelyet bal szeme hiányának elrejtésére visel, egy rokonszenves arcú, és sérülései ellenére is sármos megjelenésű, fehér bőrű, fekete középhosszú hullámos hajú, harmincas éveiben járó férfi képe tárul eléd. Elmaradhatatlan kísérői a fegyverek: mindkét oldalán kard lóg, testét borító feszes páncélzatát és erszényét sötét köpennyel takarja, rendszerint íj is van nála, a hátán pedig dúsan mintázott kör alakú pajzs függ. Termetéhez megfelelően nagy testi erővel bír, ennek mind fegyveres harcokban, mind kétkezi tusában igencsak hasznát veszi, alkata kifejezetten férfias. Felületes szemlélő talán nem is veszi észre, de mindkét kezén tetoválás látható, melyek mágikus képességeket rejtenek, a balján egy farkas, a jobbján pedig egy oroszlán képe látható. A divatra nem sokat ad, mindig és mindenhol vértezetben és szürke van annál sötétebb csukjás köpenyben jelenik meg, kilétét és érzéseit is hivatott talán ezzel jó eséllyel elkendőzni.

Jellem:

Alapjában véve bizalmatlan természetű és gyanakvó, legalábbis ami az embereket illeti. A lételeme a természet, és sokkalta jobban kiigazodik az erdő rejtelmeiben, mint az emberi lélek kiismerhetetlen útvesztőiben. Éppen ezért meglehetősen társaság-kerülő, de becsület dolgában ugyanakkor feddhetetlen. Azon ritka esetekben amikor emberekkel kellett szövetkeznie, mindig helytállt, és bízvást lehet számítani elkötelezettségére, legyen az bármi nemes feladat, a küzdelem nem áll távol tőle. Egyébiránt hirtelen természetű és lobbanékony, ezért ha békésen ücsörög a fogadóban, a jól megérdemelt italát fogyasztva, jobban teszed ha keresel magadnak szerényebb ellenfelet, mert könnyen pórul járhatsz! A hölgyek dolgában meglehetősen bátortalan, nem mintha a szebbik nem ne hozná lázba, csupán az emberek között szokásos viselkedésformák szokatlansága kissé gátolja az érzelmeinek kinyilvánítását. Persze ha mester és tanítványa egyszer egymásra talál ez a gyengéje is biztosan orvosolható…

Előtörténet:

Egy átlagos kis ember faluban született, ahol néhányan különc ként kezelték a kinézete miatt. Apja a falu legjobb kovácsa volt, sok eszközt és fegyvert kovácsolt, és anyja akiről csak pár szót hallott apja szájából. Vegyes érzelmei voltak anyja iránt, nem tudta hogy szeresse vagy megvesse de tudta hogy egy nap még vissza fog térni a családjához. York nagy nehezen beilleszkedett, 18 éven át egy normális életet élt, azonban ekkor(18 éves korára) az élete a változás mezejére kezdett lépni. York egyik nap megismerkedett egy lánnyal aki frissen érkezett a falujukba, a lány hamar elcsábította York-ot és kihasználta őt céljai elérésére. York sajnos az utolsó pillanatokban eszmélt fel rá hogy a lány lány egy sötét akarat szolgája, meg próbálta megállítani, azonban a próbálkozása hasztalan volt és a lány a falujukba idézte a démonvilág egyik ősi és rettegett démonát, Melchiah-t (ejtsd: Melkáah) a húsformálót. York tétlenül nézte végig ahogy a falusiakat többségét lemészárolja az a démon, a maradék túlélőt pedig fogságban várták halálukat. Mikor már a remény veszni látszott, York apja a távolban teljes páncélban és két karddal szembe szált a démon imádókkal és a magával a démonnal. A hosszú harc folyamán már csak ketten harcoltak még de a harc döntetlenül zárult. Melchiah aljas módszerekhez nyúlt és inkább elpusztította magát mint hogy a spirituális valója rabságban legyen és ezzel a földet és a hozzá 5 méterre levőket megfertőzve vele. ... (még írom)

Egyéb információk:

Van mellet egy sas is amely szokott segíteni neki a harcban (a neve Flint) Az állatok amelyeket le tud idézni azok két elemet képviselnek, köztük az Oroszlán amley a tüzet szimbolizálja és a Farkas amely a szelet testesítí meg két kard, egy pajzs és egy íj van nála és egész jól tudja használni hála a sok éves tapasztalatainak, képes a lelkét egy távoli helyen kivetíteni jól tud nyomot olvasni és meg tud élni a vadonban egyedül a múltban való tapasztalatai miatt egész jól tudja tűrni a fájdalmat - tűz: Tűzgolyó / Tűzfal(szinte bármekkora magas tűzfalat tud idézni maga elé / Lángoló fegyverek(ezzel a képességgel feltudja gyújtani a fegyvereit meg a nyilait úgy hogy ne ártson a használójának - szél: Széllökés / Levegő hiányosság ellenálása(azaz hogy még kevés levegővel is képes talpon maradni) / ideiglenes gyorsaság(ettől egy párpercig gyorsabban tud mozogni a kelleténél)

Bónusz tárgyak és felszerelések:
  Mik ezek, és hogyan tehetsz szert rájuk?
A jutalomtárgyakat a mesélő karakterek osztják ki egy-egy kaland végén, ha úgy ítélik meg, hogy a játékosok ügyesen oldották meg a rájuk váró nehézségeket, rejtélyeket, vagy logikai fejtörőket. Természetesen nem minden mesélő oszt jutalmat a kalandja végén (erről tájékozódhatsz a mesélő adatlapján is), és nem is kötelező tárgyakkal jutalmazni a kalandorokat.

Amennyiben a mesélő úgy ítéli meg, hogy jutalomban részesülsz, beküldi a tárgyat és annak leírását, az pedig bekerül a karakterlapod „Bónusz tárgyak és felszerelések” részébe, így számodra is láthatóvá válik, mivel is rendelkezel pontosan.

A tárgyak használata és eldobása
A jutalomtárgyaknál nincs megkötve a mesélő keze: az ő fantáziájára van bízva, hogy miféle tárgyat kapsz, és az meddig használható. Arra viszont szigorúan megkérünk, hogyha egy tárgyat kijátszottál és mondjuk egyszer használatos volt (pl. egy láthatatlanná tévő varázsital), azt töröld a karakterlapodról.